1
|
|
Pergolesi, Giovanni Battista:
Stabat mater
|
1753 |
2
|
|
Hiller, Johann Adam:
Der Aerndtekranz
|
1772 |
3
|
|
Neefe, Christian Gottlob:
Die Apotheke, eine comische Oper in zween Acten,
|
1772 |
4
|
|
Neefe, Christian Gottlob [Komponist]:
Die Einsprüche
|
1773 |
5
|
|
Großmann, Gustav Friedrich Wilhelm:
Die Feuersbrunst
|
1773 |
6
|
|
Kirnberger, Johann Philipp:
Die Kunst des reinen Satzes in der Musik
|
1774-1779 |
7
|
|
Vachon, Pierre:
[Op. 5 - Vachon]
Six easy duettos for two violins
|
um 1775 |
8
|
|
Bach, Johann Christian:
[Op. 13 - Dale]
A third sett [!] of six concertos for the harpsichord or piano forte, with accompaniments for two violins and a bass, two hautboys and two french horns ad libitum
|
ca. 1777 |
9
|
|
Neefe, Christian Gottlob:
Serenaten beym Klavier zu singen
|
1777 |
10
|
|
Neefe, Christian Gottlob:
Heinrich und Lyda
|
1777 |
11
|
|
Kirnberger, Johann Philipp:
Huit fugues pour le clavecin ou l'orgue
|
ca. 1778 |
12
|
|
Schmügel, Johann Christoph:
[Op. 1 - Hummel, 152]
Préludes, fugues et autres pieces pour l'orgue
|
1778 |
13
|
|
Benda, Friedrich Ludwig:
Der Barbier von Sevilla / eine komische Oper in vier Acten,
|
1779 |
14
|
|
André, Johann:
Lieder und Gesänge beym Klavier
|
1780 |
15
|
|
Koželuch, Leopold:
[P 12,8-10 - Artaria, 4]
Tre sonate per il clavicembalo o forte piano
|
1780 |
... | |
|